Qnl yakınlarında kadın doğum acili yok mu kuzum git bi baktır ben aramıyorum valla doktorumu görmeden ne bilcek kafasıyla direkt acile gidiyorum. Bugün hareket etmediler hiç benimde tatlı yedim duş aldım yürüdüm falan fayda etmedi arasam gel bakalım dicek diye acilden baktırdım baş başa vermiş yatıyolardı tekmelemekten yoruldular herhalde hala hareket yok ama en azından içim rahat etti