Ebrum_02 Normal mi değil mi kilosu inanın bilmiyorum kendi bebeğime de kıyaslamayip listelere bakmıyorum.Ama boy ve kilo meselesi Genelde genetik . Ben gebeligin en başından beri şekerim var gibi besleniyorm. Yumurt, süt ürünleri özellikle kefir, gece maden suyu. Ara öğünlerde kuruyemis meyve muz nar yiyorum. Kuru bakliyat muhakkak haftada iki kez👌 balik bir kez ve omega içerikli takviye kullanıyorum. Bebeğin hep ileride olduğunu söylüyor doktor sebebi genetikten mi yoksa beslenmeden mi inanin bilmiyorum. Çünkü ben de 55 cm 4.200 civari falan doğmuşum 🤣🙈