bluepoint Kızlar merhaba çalışır raporu almak istedim özel hastane 400 tl istedi, Devletten çalışır raporu alınca ücret ödeniyor mu acaba bilginiz var mı? Birde tam 32+0 mı olmalı
Annemommm bluepoint 32+0 ve 32+6 arasında olmak yeterlı ve aslaaa özelde ücretli değil eger o ucretlı dıyen hastanede dogum yapacaksanız acılen hastaneyı degıstırın
Melisasis bluepoint özelden aldım ekstra bi ücret vermedim hatta kontrol gününde gittim ücretsizdi . Muayeneden sonraki 10. Gün
bluepoint Annemommm muayenehane takipliyim, doğum yapacağım hastanenin sgk anlaşması yok ondan dolayı başka hastaneye yönlendirdi doktorum, orasıda rapor ücretsiz muayene girişi yapmak zorundayız diye kılıfına uyduruyor
Annemommm bluepoint muayene gırısı yapmak zorunda evet atıyorum muayene ücreti 300 TL muayene olacaksınız doktor diyecekki evet bu kişi çalışabilir raporu yazıcak muayene ücreti rapor ücreti demek değil eğer o doktorda doğum yapıyor olsaydın zaten o muayene ücretini veriyor olacaktınız
Berglgzg @“bluepoint” beş kuruş bile vermiyosunuz devlette bence devletten alın ben öyle yaptm para da vermedim🥰