Şuan bende aynı durumdayım 5+4 de keseyi gördüm ama bebek ilgili birşey görmedim boş gebelik tarzında 1.2 doktor konuştuktan sonra devlete gittim geç döllenme olabilir haftaya gel görürüz dedi takip aldı ama insan ister istemez korkuyor. Şuan 6+2 Çarşamba 6+4 olucam umarım bebek görebilirim korkma diyecem ama insan korkuyor.