yagmuree Kızlar merhaba , bugün doktora gittim. Nst de sancılarım çıktı ve 2 cm açılman var dedi. Yani bir kaç güne doğum yapacak mıyım demek . Bana fikir verin lütfen heyecan yaptım. Ne yapayım sizce
emirtosveannesi yagmuree kaç tane sancı çıktı acaba nst de bende açıklık yok rahim yumusamis dedi 2 tane de sancı çıkmıştı 1 hafta 10 gün icinde olur doğum dedi doktor
Lizbonn yagmuree bebek kanalda mı önemli olan o sabaha da doğum yapabilirsiniz 10 gün sonrada önemli olan kanalda olması sancılarınızın sıklaşması
Minikkedisila emirtosveannesi benimde rahim yumuşamış sancılarım cıkıyor ama bana bir şey demedi. Kaçıncı haftadasınız
yagmuree Kaç tane olduğunu bilmiyorum . Ama 2 cm açıklık diyince şaşırdım . Benimde o zaman 1 hafta 10 gün sürebilir . Teşekkür ederim yanıtınız için. Yarın terler gideceğim
Kuskoysunlaryoluna emirtosveannesi Benim de 1 cm açıklık var sancılarım da oluyor nst de ama sonra geçiyor. 39 hafta oldum ne zaman gelecek artık biri bi fikir versin 😅