26 günlük Bebeğim var gaz sancısı oluyordu çoğu zaman bugün de gaz sancısı var çıkardı çoğu zaman ama yine de rahatsızlığı geçmedi uyuyo 15-20 dakika sonra geri uyanıyor sizce neden karnı mi agriyo acaba sabah 9 da uyanmıştı bu saate kadar 3 kez yarim saat uyudu sadece yanı 1,5 saat toplamda