Mucizem33 Bugun 17 haftalik olduk ve tam göbek deliğinin altı ile hissettim hareket miydi hala etkinindeyim dikkat ediyorum . Doğru mu hissettim . 2 . Gebelik ama 10 sene oldu unuttum herseyi
323832 Mucizem33 harekettir canim bende 16.haftamda hissettim benim de 10 yıl oldu suan 20+5 oldum artik duzenli hissediyorum hissetmedigim bi gün yok
Birsenim Mucizem33 peki bişey soram karnınız şişti mi benim göbek üstü karnım galanda şişti baya 14 haftalıgım