Merhaba kizlar.Dun çok basim agriyordu hatda burda kizlardan tavsiyye aldim.Amma tansiyonumdan subheleniyorum.Kalkmis ola bilir.Bir arkadasim yüksek tansiyondan bebegini kaybetdi😔.Bu gun sabah bulantim oldu bir tek gun icinde enerjik ve hic bulantim yoktu.3 gun sonra kontrolum var.Sizce iyimidir minigim?11+4 uz.Her kes azaliyo diyo bulantilarin normal.Ama ben endiselenmeden edemiyorum.İkinci hamileliyim ilki gebelik dişi hemilelikdi.Onun için bu sefer çok korkuyorum😔