Tinasu Eminesahnkya 32.haftada 2.350 iydi canım çarşamba gidicez 35+1 olucaz bakalım mrrakla bekliyorum doktor 1 hafta önden gidiyo demişti,seninkine kaç dedi canım
Ysfgl_3003 1 kilo 82 gram dedi bir hafta geriden geliyor kilosu az dedi. Şekerim çıktı bi de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım. 🤲
Sareceee Ysfgl_3003 Benim bebeğim de gelişim geriliği var 31. Haftada 1650 dedi az diyip kontrol altına aldı
Ysfgl_3003 Sareceee bana da az dedi perinatolojiye yönlendirdi. O da ayın 27 de anca randevu bulabildim. Sizin şeker çıktı mı benim şekerim çıktı maalesef
ilknur8484 31+0 da 1780 Gr doktor çok normal dedi benimki için uygulamalarda da bu aralık normal aslında sizlere niye geri demiş ki 🥺
Eminesahnkya 1aysekaplan teşekkür ederim canm evet normlmis gecen kontrolde daha fazla alınca az gibi gelmişti bana🥰