nilsmomy yaa MaşAllah sizin kavuşma gününüz gelmiş. Asla öyle düşünmeyin sezaryen de artık normal doğum gibi oldu bebeğin doğduğunu her anını görebiliyor, kucağınıza alabiliyorsunuz hemen. Rabbim sağlıkla, sıhhatle, hayırlıca kucağımıza almayı nasip eylesin hepimizin. Rabbim yar ve yardımcınız olsun. Dualarda buluşalım İnşâAllah 🌸