Merhabalar kasım 11 de regl oldum her ay düzenli 4 gün aşağıya gelirim betam ilk baktığımda 5 aralık da 42 çıktı 9 aralıkta 198 çıktı bugun 12 aralıkta 880 çıktı bu normal mi 2 günde bir değil günlük betam 2 kat arttı kese gözükmedi hala lütfen cevap verirmisiniz