5+5 günlük gebelik mevcut kızlar . Beta değerim gerektiği kadar yükselmediğini söyledi doktor 750 bu arada . 30 Kasımda 280di.
Vajinal ultrasonda baktığında rahmin içinde kanamalar olduğunu kese olmadığını kürtaj yapılması gerektiğini söyledi . İçinizde böyle bir durum yaşıyan var mı ?