Genel olarak hamileliğim güzel geçti çalışıyordum sadece erken doğum riskim olduğu için 12 . haftadan 35. haftaya kadar günde bir fitil kullandım ağrılarım sancılarım vardı hep korkuyordum erken doğum yapmaktan 36. hafta muayenede bebek aşağı inmiş bu bebek 40. haftayı beklemez bu gün yarın doğar demişti çok ağrım vardı şimdi 37+2 haftalığız normal doğum istiyorum bebek biraz iri şu iki hafta gelmezse sezeryan dedi doktor 🥺şimdi gelsin istiyoruz ama bu ağrılar sancılar nereye kayboldu bilmiyorum çok enerjik çok hafif hissediyorum kendimi 😊