Hanife12_ gece yatarken iki tane iç yat benimde çoktu üç gndür böyle yapıyorum çok şükür sabahları olmuyo hatta akşama kadar idare bile ediyo ben bazen akşam üstü bi tane daha atıyorum garanti olsun diye sırf yemek yiyeyim yani çok kötü bişey allah yarımcımız olsun 😔