motherlion01 Kızlar 8 haftalık hamileyim ve en korktuğum şey hamilelikte oluşan cilt lekeleri o yüzden güneş kremi kullandınız mı yada kullandıysanız hangisini öneriyorsunuz bide ben Adana gibi sıcak bi yerde yaşıyorum 🥺
2022bebeki motherlion01 Soltis kullandim ben tüm yaz hiçbir lekem oluşmadi. Tatile de gittim yüzdüm de cok lekeye meyilli bir cilde sahibim bir de. Kuru ciltliyseniz anlaşır cildiniz
Snurbasar motherlion01 Yazları Bioderma kızarıklık karşıtı, kışları sebamet hassas ciltler için olanı kullanıyorum. Çok memnunum.
Nurbost motherlion01 ben de antalyada yasıyorum ve solante kullanıyorum çok memnunum önceki lekelerimi bile geçirdi
motherlion01 Nurbost evet aslında aklımda solante pregna vardı hamileler için olan güneş kremi ama emin olamadım
Nurbost motherlion01 ben hamilelik olanı değil önceden kullandığıma devam ediyorum zaten yıllarca gidiyo yaz kış kullanmama rağmen bitmedği için hamilelik olanı almadım
Duygumut motherlion01 Çok beyazlık bırakıyor eğer beyaz tenli değilseniz uymaz ne yazık ki. Ben hamileliğimin basında aldım ama kullanamadım sonra doktoruma normal kullandıgımı kullansam olur mu dedim olur dedi. la roche posay anthelios uvmune kullanıyorum cok memnunum. Zaten yıllardır da kullanıodum