Minikalbim111 Selam anneler 32 haftalıgız bel agrılarım fazlalaştı bide doğum normalmi sezeryan mı olacağı ne zaman belli oluyor ??
kayseres Minikalbim111 Hastaneye yatış yapıldıktan sonra belli oldu benim . Normal doğum bekledik olmayınca zorunlu sezeryana alındım.
Hamideersin Minikalbim111 bebegin başı asagidaysa doğum anında bı sorun olmazsa normal doğum olur genelde
Merveluk Haftada belli oluyor çatı muayenesi yapılıyor ona göre normal mi sezeryanmi o belli oluyor ama normal olup son dk sezeryan da olabilir ihtimaller dahilinde
Minikalbim111 aysnrr_ napalım bari o anda uyusuk oluyorsun sezeryanda ama sonrası zor evet başka türlüde secenek yok mecbur cnm🙂