Ben normalde de troid hastasıyım 0.50 ilaç kullanıyordum yeni 0.75 olmuştu ki 1 hafta sonrası hamileliğimi öğrenince 100 e çıktı . Gebelik sonrası troid çoğu kişide çıkıyor duymuştum çıktığını . Size ilaç verecekler günde aç karna sabahları 1 tane onu atacaksınız . Gebelikte değerin 2.5 altında olması daha sağlıklı . Benim 1.80 şu an . Tsh bebeğin beyin gelişimini etkiliyor o yüzden önemli ama ilaç ile düzene giriyor korkulacak bir şey yok