mre1630 yaaa sağlıkla alalım kucağımıza inşallah😍❤️Evet canım hepsini tamamladık çok şükür bi tek beşiğine yatak almadık onu alacağız, bir de kendi eksiklerim kaldı (lohusa çamaşırı vs.) diğerleri bitt🥲. Bence yılbaşından önce bebek arabası, beşik gibi büyük parçaları alın derim sonra zamlanacak diyorlar ben 15. Haftadan beri yavaş yavaş yapıyorum zamlanınca zor gelmesin diye. Kıyafet olarak da hep yenidoğan, 0-3 ay aldım uzun kollu kalın şeyler. Bir anda da yüklenmene gerek yok 15 hafta var daha yavaş yavaş bitirirsin inşallah🥰❤️