Meltemm30 tazecikannee 22+2 Deyiz bizde 💕 Genel olarak iyiyim çok şükür ama geçen ultrasonda sıvı fazlalığım çıktı o biraz kafamı karıştırıyor korkuyorum🥹
denizarenmom tazecikannee 41 doldurursak tahmini 3 nisan ama benim icime mart doguyor🙆♀️ tam 24+0iz bel ve bacak agrilarim var cok
Meltemm30 Sevvl Öyle yapıyorum Ekstra tuz hamur işi tatlı şeyleri tamamen kestim inşallah dediğiniz gibi olur 💕
Sumiire tazecikannee yaa geçen sene bugun 🥲 zaman ne çabuk geçiyor kızım şimdi 7 aylık yamacımda uyuyor
Btlklnc tazecikannee 22+3 olduk bizde🕊️ Geceleri sag kasıgımda agrılar oluyor ıkı gecedir, sancı gibi bır sey ama bebegımde hareket edıyor bır yandan cok şükür.
Sererva 23+4 den selamlar 7 nisan tahmını doğum görünüyor🤭 hayırlısı bakalım 1. Kızım gibi doğarsa nisanın 2 si 3 üne denk geliyo valla birgün iyiyim bir gün baş dönmesi gibi ağırlık oluyo başımda ya sekerden ya tansiyondan