Zerenella Merhabalar bugün 4+6 olduk doktora gittim ama üstten keseyi göremedi( kilo var tabi göbek ) neyse alttan bakmak istedi sonra kan sonucun çıksın ona göre bakarız dedi . Sizce kesenin görülmeme sebebi nedir bu haftalarda erken de olabilir mi ?
beyzacmvrc Zerenella erken daha görünür canm inşallah bende 4+2 de gitmiştim benim zar zor bukdu doktor keseyi oda zayıf oldugun için gözüktü bu kadar da gözükmez normalde demişti bir hafta sonra falan gittim hem kese hem.bebek.gozuktu
denizarenmom Zerenella 6+2de vajinal gorduk kilomda yok yani sorun kilo degil ondan sonra hep karindan
-hilos1 Zerenella evet çok erken daha ben zayıfım ama doktor 6+4e haftaya kadar hep alttan baktı hiç göbekten bakmadı bile
Likayolcusu Zerenella normal bende 4 haftalık gittiğimde birşey görülmedi 6+6 da hem kese bebek kalp atışı herşey var dı 🥰
Begumhann Zerenella canım benimde 4+6 da karından baktı betam yüksekti çünkü çok küçük olduğu için net olamadı benimde göbeğim var bu arada o yüzden vajinal baktı net göründü haftaya gidicem 7. Haftanın içindeyken o zaman kısmetse bebeğimizi görürüz dedi içini rahat tut elbet görünecektir 🙏🏻☺️