Mylife580 Kızlar 31 haftalık hamileyim grip oldum kekik çayı içtim bugün zararlı oldugunu öğrendim sonradan bebeğe bir sıkıntısı olur mu?
sinoli Mylife580 Bitki çayları çok önerilmiyor içerken de dikkat etmemiz gerekiyor , bende içmiştim bir ara bişey olmamıştı korkmayım 1 bardaktan bişey olmaz 🙏🏼
Fndkrdu Mylife580 kekik ve adaçayı ağır bir çay olduğu için gebelikte önerilmiyor. Ben hastayken Dr danışarak kullandım bitki çaylarını ama zaten sadece ıhlamur vardı içebildiğim
Mylife580 Fndkrdu aynen öyleymiş ilk zamanlarda düşüğe son zamanlar da erken doguma sebebiyet veriyormuş herhalde