Fndkrdu Bugün kasıklarım adet ağrısı gibi ağrılar olmaya başladı. Aynı zamanda baskılar oluyor. Benim gibi olan var mı veya doğumun yaklaştığı belirtiler mi
Xxsesea Fndkrdu 35+3 özellikle sol kasıkta ağrı ve karnımda sertleşme oluyor bel ağrım da var. Cuma günü kontrolum var bakalım ne diyecek doktorumuz
Fndkrdu kuzucumoglum ayy ilk defa bu derece hissedince ağrıları korktum açıkcası çünkü doğuma da yakınız neticede😊
Minikkedisila 35+4 bende aynı durumlar var bazen oturup kalkarken yürüyemiyorum kasıktaki baskıdan. Nst de sancı da cıkıyor insallah erken doğum olmaz 2023 te zamanında gelsin istiyorum ☹️
Xxsesea Minikkedisila benimde geçen hafta nst de sancı çıkmıştı inşallah erken dogmaz diye diye bekliyorum bir an önce 37 olsaydık bı 🙏