Kızlar merhaba 38+0 kontrole gittim bugün nst çektim baya sancım varmış doktor gel çatı muayenesi de yapalım dedi baktı ama açılma yok tekrar nst ye bağlayalım dedi bağladı hatta daha uzun süre kaldım ve çok cok sancım vardı ama ben öyle pek rahatsız olmuyordum doktor yatış yapalım dedi ben istemedim açıkçası çünkü hiçbir şikayetim yok henüz peki dedi o zaman bi sıkıntı olmazsa iki gün sonra gel kontrole dedi bu durumu yaşayan var mı yani sancılarım düzenli ve çok fazlaymış açılma olması için ne yapmam lazım yada sizde böyle olduysa dogumunuz ne kadar sürdü?