Kızlar bugün kontrolüm vqrdi ara ara gelen sancilsrim vardi ama daha erken diye sikliklarini saymamistim Dr nst cekti 5 dk da bir sancı göründü Dr ne zamandan beri böyle dedi perşembeden bu yada daha hissedilir derecede ama ben idrar yolu enfeksiyonu zannetmiştim dedim . Oyle olunca çatala aldı 3 cm açıklık var dedi kendi Dr uma bi yazı yazdı birazdan hastaneye geciyorum dualarınızda beni de unutmayın. POZITIF NORMAL DOGUM HIKAYEMDE GORUSMEK UZERE ❣❣