aysenurlina_00a
27 haftada başladı baş aşağı pozisyon almaya
Bugün doktora gittim 33 haftadayım yine baş aşağı aşağıda ve çok ittiriyor kendini doktorda şaşırdı
Nst ye giricem haftaiçi sancı çıkıp çıkmayacak mı bakacağız o kadar çok ağrım ve bıçak sağlanması oluyor doğuracağım sanıyorum Allah yardımcımız olsun inşaAllah
Hayırlısıyla vaktinde kucağımıza alalım sağ sağlim 🤗