Daffyy 35 de falan değil bacım benim erken doğum riskim vardı 35+3 haftalıkken sancılarım doğum sancısı gibiydi o yüzden yatış yaptım. Ellerinden geleni yaptılar sancılarımın azalması için. Ama yinede ne olur olmaz diye ciğer geliştirici iğne sancı azaltıcı hap serum yapıldı. Bana da her an olabilir ama olmaması için bunları yapıyoruz dediler. Doktoruna da söyle ya yatış yapılsın hiç erteleme yarın git hatta acilden çünkü sancıların çokmuş. Rabb’im yardımcımız olsun. 36 haftadan sonrası normal karşılanıyor şükür ki erken olmadı benim oğlum bugün 37+1 olduk 👼🏻❤️🤗