Açtırma parası 6bin olcakmış 12 aydan sonra, ben orada doğma büyüme olduğum için getirdim (kendi yabancı pasaportuma işlettim)bidaha getirmem galiba, hangi pasaporta işliyorsan o kişiden başkası kullanamıyor, hat bile o kişi üzerine olması lazım, satamıyorsunda, ve 3 yılda birkere getirme hakkin var. Kendi pasaportun yoksa sıkıntı olabilir.