Baby___00 Reglime 3 gün var erken gebelik testi yaptım dün gece ikinci çizgi beyaz çıktı bugün de ilk idrarla varla yok arasında bi silik çıktı sizce var mı 
Ayezhanim Baby___00 canım benim test bundan daha silikken 16 beta ile öğrendim profilimden bakabilirsin testime
Esra-10 Benimde öyle idi 2-3 gün sonra koyulaştı regl tarihinden 3 gün sonra netti . Hatta kanda çıkmadı ilk bende böyle silik gördüm . Fakat doktor yok dedi 2 gün sonra süpriz beta 43 😍 inşallah güzel haberler alırsın
Baby___00 Ebruznnn ya inşallah canım şimdi en hassas olan testten yaptım ondads hemen çıktı hatta daha belli silikliği🫢🫢
Ayezhanim Baby___00 e ben anlamam neden bu testler pozitif gosteriri ama yine de üzülme “sizin hayır bildiklerinizde şer ,şer bildiklerinizde hayır vardır” der Rabbim.En hayırlı olan en hayırlı zamanda gelsin inşallah canım 🤲🐣
Baby___00 Ayezhanim evet bende anlamadım 3 de yapar yapmaz silik çıkıyor ama kan negatif hayırlısı canım nasip kısmet diyelim 🌺