merbaba hanimlar 21+1 haftalık hamileyim. İnanılmaz şekilde bir kaç gündür baş ağrım oluyo geceleri uykusuzluk oluyor ben d vitaminine yoruyorum bunu çünkü akşam yemeğiyle birlikte alıyorum. Ama baş ağrım uykusuzluktan mi yoksa sizinde bu haftalarda baş agrilariniz oldu mu? Bir de özellikle gece tuvalete uyandığımda yataktan her kalkisimda göbeğimin alt kısmında bı batma oluyor kısa sürüyor . Ama her zaman oluyor . Var mıydı siz de de . Şimdiden yanitlariniz için teşekkürler ilk hamileliğim ondan meraklaniyorum ☺️