Sedefege bende yumurtlama masajını deniyorum kuzum. Ama dediğini görmemiştim onu da dikkate alayım, bende ovülasyon deniyorum ama sadece pik değerlendirebildim çatlama günü olmadı olacağı varsa pik gününden de olurdu tabi çok düşündükçe de kafayı yiyorum çok düşünmemem mi lazım acaba