Kayaozge minikbezelyemmm Doktorun yanına girmeden çikolata yiyip girin bebekler bazen kendini göstermiyor çünkü. Ekstra başka bir şey yapmanıza gerek yok
Ummu1234 Kesinlikle yarım saat öncesinde tatlı bişey yiyin benimki yüz üstüydü sonradan çikolatalı süt içtim oynamaya başladı😍 bide bana tok gelin demişlerdi idrarınızda olmasın