1Gunes Kızlar 28+3 hamileyim bugün plesanta için kontrolüm vardı ama bebek doğum pozisyonu almış kafa aşağıda ayaklar göbekte dedi doktor🙄 Erken doğum sebebi değildir dimi bu pozisyon.?
bebeklerimveben_ 1Gunes benim kızım öyle 3 Hafta bekledi 😄 nasibi olan gelir ki bana şey demişler di 3 güne doğrursun benim ki sezaryen oldu alındı bebeğim de
Eldgrn 1Gunes 26+5 de benimde pozisyonu almıştı doktorum sorun olmadığını doğuma kadar daha kaç kere daha döner demişti dönmese bile sorun değil risk barındırmıyor 29+5 olduk bir dahaki kontrol 32 de o zaman tekrar bakicak şekline
1Gunes Eldgrn aşağı yerleşim plesanta riskim olduğu için korktum bende açıkçası. Zamanında kucağımiza alırız inşalalh ❤🤲
1Gunes Begonya28 aşağı yerleşim plesanta riskim var ve korkuyorum bebek donmuş diyince dahada korktum açıkçası.