Blut haftadayım vajına girişi çok şiddetli kaşınıyor Vajinal mantar olduğumu düşünüyorum aynı durumu yaşayan var mı çarşamba günü randevum var
Blut 32.haftadayım vajına girişi çok şiddetli kaşınıyor Vajinal mantar olduğumu düşünüyorum aynı durumu yaşayan var mı çarşamba günü randevum var
Blut 32.haftadayım vajına girişi çok şiddetli kaşınıyor Vajinal mantar olduğumu düşünüyorum aynı durumu yaşayan var mı çarşamba günü randevum var
Blut 32.haftadayım vajına girişi çok şiddetli kaşınıyor Vajinal mantar olduğumu düşünüyorum aynı durumu yaşayan var mı çarşamba günü randevum var
Ecrina Blut aynısı bana oldu aynı haftalarda suan 37 +5 im geçti çok şükür çoktandır. ama birşey yapmadım ben kendiliğinden geçti. Kaşınınca felaket kaşınıyordu yaa birde öyle tatlı kaşınıyordu ki kaşımamak elde değildi. Ben doktora söyledim pek aldırmadı nedense.
Tugcelb Kaşıntı değilde benim geçen perşembe gecesi belimden kasıklarıma şiddetli adet ağrısı gibi ağrım oldu doktora yazdım nst ye çağırdı bişey çıkmadı şükür. Sonra tahlil verdim idrar yolu enfeksiyonu dedi travazol fitil felan verdi smdi onu kullanıyorum
Blut @Tugcelb bende idrar yolu enfeksiyondan şüphelendim gittim saglık ocagında tahlil verdim çarşamba günü gösteririm doktora
Tugcelb Bende erken sancılan Blut benimde enfeksiyon ağrısı gibi değildi o zaman sadece kasıklarıma vururdu şimdi yoğunluk olarak bele vurunca erken sancılanmamı dedim ama çok şükür değilmiş