merhabalar iyi günler herkese :) hakkınızı helal edin öncelikle :) 11+2yim şuanda geçen perşembeden beri sağ tarafıma yattığımda bi batma oluyor soluma yatmaya çalışıyorum.. acaba normal mi ki bu kadar erken bebişin batacağını sanmıyorum öyle olabilir mi ? birde batmayla birlikte affedersiniz bi ağrı oluyor şeyime vuruyor zonkluyor sizin fikirleriniz nedir :) teşekkür ederim şimdiden