Kızlar merhaba önceden 2 tane düşük yaptım ve 2021 de 23 haftalık 550 gram bir kız çocuğu dünyaya getirdim bir hafta yaşayıp vefat etti neden olduğu bulunamadı oksapar kullandım progestan kullandım. Sürekli yatıp dinleniyordum şimdi tekrar hamileyim 15 haftalık doktor kontrolünde bı sıkıntı yok oksapar hala kullanıyorum ama yine dinlenip uzanıyorum doktorumda buna kızdı riskli bir durum yok sürekli uzanmana dinlenmene gerek yok normal yaşayabilirsin dedi ama ben iş yaparken bile tedirgin oluyorum sürekli bisey olacak korkusu içindeyim . Hamile arkadaşlarım siz gebeliginiz boyunca nasıl davrandiniz neler yapıp neler yapmaktan kaçındınız . Bir önceki gebeliğimden dolayı kaybetme korkusu var 😒