Bencede kesinlikle yaptırılması gerekiyor evet belki günümüz şartlarında evde doğum yapmayabiliriz ama herhangi bir ev kazasında veya biryerimiz kesildiğinde kana mikrop karışmasını engelliyor. Başımıza ne geleceğini bilemeyiz o yüzden tereddüt ettirmeden yaptır. Ben elimi jiletle kesmiştim korkmuştum hemşire tetenoz olduysan sorun olmaz korkma demişti. Yan etkileri de yok denecek kadar az sadece kol ağrısı yapıyor o kadar