Ayseyekta kan değerlerim benim de hep düşük. Ben de gyno ferro sanol kullanıyorum iki aydır aile hekimi kontrolünde günde 2 doza çıkarttık. Onun dışında bol bol roka yiyorum, sabahları bir tatlı kaşığı dut pekmezi yiyorum. Yine aynı şekilde keçiboynuzu pekmezi iyi diyorlar ama ben kokusundan ötürü tüketemedim. Çekirdekli siyah kuru üzüm de kan yapıyor. Bunlara bir bakın isterseniz. Geçen ayki kontrolümde düşmemişti ama azalmamıştı da kan değerlerim