Selam güzel anneler 18 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilk oğlum sezeryan ile dünyaya geldi 2 buçuk yaşında ve benim aklıma yattığım zaman sezeryana dair herşey geliyor korku kaplıyor içimi . Sanki panik olacakmisim hissi duyuyorum aslında oğlumda doğum öncesi yine böyle şeyler yaşamış uyku falan uyuyamamistim yine aynısı oluyor . Sezeryan da hiç öyle bişey aklıma gelmediği halde hamileliğim de hep böyle kaygılar içinde kayboluyorum. Bunu nasıl yenebilirim yaşayanimiz var mı ? Nasıl baş edebilirim 😔 uzun oldu kusura bakmayın .