Kızlar selam bugün 18 haftalık olduk ve sağlık ocağından arandik aşı için internette biraz bakındım 10 sene içinde yapılan tetanoz aşısınin tekrarlanmasına gerek yokmuş ben 19 yaşındayım ortaokul sonda biliyorsunuz ki aşı oluyoruz yani 10 sene geçmemiş oluyor bu durumda ne yapmalıyım