irosiva Kızlar Gazi Hastanesi’nde polklinik takipliyim 37+4 teyim ve bi sorum olucak. Doğum yapanlar ya da benden haftası ileride olanlar hastanede doktorlar çatı muayenesi yapıyor mu bileniniz var mı?