edkrcy Ben kız olursa masal düşünüyorum Allah hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🌸
Melissadamla Aysetuna adeni bende biara düşündüm anlamı güzel fakat söylenişi biraz soğuk ve zor geldi vazgeçtim🤦🏻♀️
Melissadamla Aysetuna yaaa işte kesin emin olana kadar yaptırmamak lazım bende güzel şeyler görüyorum ama beklemedeyim. İsimde net karar veremedim çünkü. Oğlum da hep nettim oyüzden doğumum yaklaşınca başlamıştım isimli alıcaklarımı almaya
Melissadamla Hilalmvc niye 2 isim ve ikisi de aynı harfle başlıyor merak ettim :) bir de mavi ismini de çözemiyorum pek… Son yıllarda çok değişik isimler duyar olduk umarım o bebekler ileri ki yaşlarında zorluk çekmez😔