Gozde1225 karataş 16 bin benim 2. Gebeliğim 2020 de arzu hanımda oğlumu doğurdum fakat ücret 50-100 fark etmiyor beş para etmiyor hastane kapıda bir güvenlikleri bile yok hizmet kalite değer sıfır. 2. Gebeliğimde 2 kere gittim ücret 8 bindi sonra 14-16 bin olarak güncellendi haftası ileri olaranları yani doğumu yakın olanları eski fiyattan aldılar. Yani şimdi ben doğurmak istesem nisan mayısta gözüküyor 16 bin dicekler. 16 bini bırakın 4 bin dese bile Allah mecbur etmesin doğurmam karataşta devlette doğururum daha iyi