Motherr_ ben geçen cuma gittim degistim yeni taşndik cevredekilerin hepsi kirmzii e nabizdan alamadim ilce saglik mud. Gittim dedim aile hekimimi falan no lu yere almak istiyorum hamileyim dedim hemen aldilar e nabizda dakkasinda degisiyo bugunde gittim saglik ocagına kaydim olmuştu yapıyolar yani