Recbey merhabalar 29+3 haftalığız şubatta doğumum Allah nasip ederse
Benim koyduklarım bebek için: 10 lu hastane çıkışı
2 tane 5 li hastane çıkışı yedek zıbın çorap ağız mendili koydum. 15 tane bebek bezi 3 tane alt açma bezi pişik kremi 1 tane ıslak mendili 1 paket bebek bakım pamuğu koydum. 2 tane müslin battaniye bir tane kalın battaniye koydum pusette örtmek için. Hastanem uzak olduğu için biberon emzik manuel süt sağma makinası koydum. Kendim için: 2 tane alt üst pijama takımı 1 tane elbise şeklinde gecelik çorap 1 emzirme atleti ve kilodu koydum 1 tane emzirme südyeni koydum bunları büyük ihtimalle çıkınca hastaneden giyeceğim. 1 tane hastane çıkış kıyafeti, gögüs pedi, depend kilot, terlik, iki tane kirli kıyafet torbası koydum bebek ve kendim için. Şuanlık bunları toka tarak falanda koyacağım eksiklerim vardır ilerledikçe tamamlayacağım :)