teachervera Ozlem-O İlk gebeliğimde gidiyordm canım. Reşat hoca iyi doktorlar ile çalışıyor gönlün rahat olsun. Ben Selda mutluay a gidiyordm harika bir doktordu. Hepsi de işinde çok iyi
Ozlem-O Ozlem-O 6+3 olduk,düşük riskim var,progestan başlandı,cumartesi kalp atışlarını duymaya gidecez hayırlısı artık
teachervera Ozlem-O Neslihan hoca da iyi canım Reşat hocanın yeğeni sanırım. Selda hoca ile kankalardı 😃
Gizooshi teachervera merhaba Neslihan hanıma gitmeyi düşünüyorum bende acaba güncel doğum ücreti ne kadar bilginiz var mı
teachervera Gizooshi Hiç bilgim yok ben zaten 2021 de gidiyordm şimdi de başka şehirdeyim. O zaman normal 7 bin sezeryan 10 demişlerdi
hsns Ben Neslihan Bahat’a gidiyorum çok tatlı ve ilgili bir doktor tavsiye ederim. Hatta 28inde tekrar gidicem çatlatma iğnesi in tutup tutmadığını öğrenmek için 🤲🥰