Brck0303
✨️Kıyafet konusunda çok abartmışsınız bence.Zıbın için tamam da sık değiştirme gerekebilir.
✨️Kalın battaniye 2 adet aldım.Penye battaniye de 2 adet aldım yeterli bence.
✨️Kıyafetleri çoğunlukla 1-3 ay,3-6 ay aldım.Kilo durumuna göre almaya devam edeceğim.
✨️Ateş ölçer,tırnak törpüsü,burun aspiratörü,pişik kremi,alt açma örtüsü,ağız mendili(10 lu),bebek bakım çantası aldım.Set halinde olanlar gereksiz pahalı geldi bana.
✨️Granül sabun deterjan,bebekler için şampuan,bolca ıslak mendil stoğu yaptım.Bez stoğu yapmadım hangisi iyi gelecek bilemem şimdilik 2 paket aldım deneyecem.
✨️Bebek arabası ve puset aldım.Beşiğini park beşik tercih ettim.
✨️Havlu,bornoz hediye geldi.
✨️Çorap 12 adet aldım.
✨️Hastane çıkışı 5 li olandan 2 takım aldım.Gerisi patikli alt üst takım şeklinde aldım(8 adet) Patikli bereli takım tulum 4 adet aldım.
✨️Yelek,hırka annem işlemiş sağolsun 5 tane yeterli hepsini getirme dedim.
✨️2 adet nevresim takımı hediye geldi.
✨️Biberonu ihtiyaç halinde almayı düşünüyorum.Emzik vermeyi düşünmüyorum.