Merveilgaz Kizlar merhaba. Haziranda sezeryan oldum cok sukur bir sorunum olmadi. Yine hamile oldugumu ogrendim. Doktorum riskli ola bilir ama dogura bilirsin dedi. Bebegimi dogurmaya karar verdim. Bunu yasayan oldu mu?
Kubra2423 Merveilgaz ben 2020 mayısın 22 sinde sezerysn ile doğum yaptım şuan oğlum 2yaş 8 aylik ama doktorum geçenlerde gittiğimde hamileyim diye kizdı şuan 8+6 günlüğüm halen arası yok diyor fakat arası bebeğim doğana kadar 3buçuk yıl olucak bilmiyorum bazen doktorlarıda anlayamiyorum benim kuzenim yeni doğum yaptı doktoru ara koyma dedi hemen getir dedi onunkinde sezeryandı
desertrain Merveilgaz arkadaşım oğlu kırkı çıktıktan sonra hamıle kaldı ikisi sezeryan sorun olmadı dedi
Gizem_1635 Merveilgaz benim arkadaşım 7 ay aradan sonra sezeryan yaptı çok şükür bi sıkıntısı olmadı onun içinde tehlikeli denmişti
Mom02 Kızım bir yaşında 9 haftalık hamileyim sürpriz olmuştu kontrole gittiğimde doktorumda şaşırdı aa hamile misin diye ama olumsuz birşey demedi beraber büyürler filan diye telkin de bulundu
Cgdmustn Bende martta doğum yaptım bebeğimi kaybettim , şimdi tekrar hamileyim sanırım doktorum sorun olmaz dedi
momofprincess1221 Merveilgaz bende aynen sezeryan oldum 1 sene olmadi hamileyim 20 haftalik. RABBIMin izniyle bisey olmaz . sende kalbini ferah tut . RABBIM hepimize yardim etsin.