Kızlarr çok kararsızım büyüyen beşiği kimse önermiyor montessori yataklarda nevresim takma vs zormus. Bi aklıma normal genç odası yapmak istiyor bi aklımda beşikli vs yap diyor. Şöyle bi durum var park beşiği arkadaşım dedi ben sana benimkini veririm boşuna masraf yapma normal mobilya beşiğidr yengemin ikizleri var oda cıkarmak istiyor beşikleri oda normal mobilya beşiklerden. Acaba arkadasımın verdiği park beşiiği ve tengemin mobilya beşiğini alıp ben genç odası yani normal bazalımı yapsam odayı diyorum sizce nasıl olur. Cünkü beşiği en fazla 1-2 sene kullanıyolar sonunda işe yaramıcak ama yengem zaten cıkarcak elden onunkini alıırım diye düşündüm bende normal bazalı oda yapsammı diye düşünüyorum.?? Sizce