Mti2209 Eslemim34 öncelikle merhaba , bende mehtap hanımda doğum yaptım . Ve sezaryen de bacağımı yaktılar . Ne hastaneyi ne de mehtap hamımı asla tavsiye etmiyorum. Ki doğuma kadar kendisine bayılıyordum ama maalesef çok kötü ayrıldık .
Yyyoo Mehtap hanımla ilgli bende pek iyi şeyler duymadım takip konusunda iyi olduğunu söylediler çok ilgiliymiş ama sezeryan yapmaya çok meyilli vs diye. İki kişi var tanıdığım onda sezeryan olan bir de hastaneden ayrılmış galiba ismi yok artık
Yyyoo Mti2209 doktorlar bazen dikkatsiz olabiliyor iyi doktor bulmak biraz şans işi galiba 24. Haftamdayım doktorumla ilgili emin olamadığım için tekrar doktor arayışına girdim Ercan Tutal için de iyi diyorlar
Pinkgold Aktif hastanesinde dr Aybala hanım kendisinden çok memnunum çokta ilgili 🌸❤️ Atakent hastanesinde dr Sedat tekelide güzel diyorlar araştırabilirsiniz
Yyyoo Pinkgold ben de 24 e kadar Aybala hanımla devam ettim fakat iletişim sorunu oluyor biraz muayeneleri aceleye getiriyormuş gibi geldi o yüzden arayışa girdim
Yyyoo Pinkgold sedat beye de muayene oldum çok çok detaylı bakıyor bebeğe ve çok dikkatli aslında ondan memnun kalmıştım ama bir tanıdğım da hamile düşük tehlikesi için çok fazla ilaç vermiş hangi doktora gitse şok oldu ilaçları duyunca
Pinkgold Yyyoo 3 haftada 1 gidiyorum öyle söylüyor çünkü bi sorun olduğu zaman arayıp öğreniyorum muayenelerimi hiç aceleye getirmedi çok memnun kaldım
Pinkgold Yyyoo ala ala çokta memnunlar Sedat beyden şaşırtıcı 🤔 mesela bende uzmanlar hastanesini tavsiye etmiyorum çok ilgisizler herkes çok şikayetçi aktif ve atakentte bildiklerim bunlar
Ayyuk Yyyoo merhaba bende sedat tekeliye gidiyorum ve benim de düşük tehlikem vardı sadece progestan kullandım ama muayene sırasında dikkatli ve her detayını anneyle paylaşıyor ben çok memnunum 3 hafta da bir çağırıyor
btsrco Bende mehtap hanıma gidiyordum ancak kendisi ayrıldı hastaneden şuan atakentte elif hanımla devam ediyoruz
btsrco Yyyoo memnunum ilgili muayene sürenizi siz belirliyorsunuz diyebilirim sabırla dinliyor anlatıyor
Yyyoo btsrco çok teşekkür ederim. Bir de ona gitmeyi düşünüyorum yalovada yeni olduğu için hakkında pek bişey duymadığımızdan tereddütte düşmüştüm
Yyyoo btsrco bir de Elif hanım numarasını veriyor mu ya da olası bi durumda kendisiyle kolay iletişime geçebiliyor musunuz?