leylaacar011_
Bitkisel kürler kullanmamanı önerim. Tüplere zarar veriyor.
Kaçyıldır olmuyor önemli, regli görüp görmediğin önemli, eşinde sorun var mı önemli,
Bi çok faktor var.
Örn ben yılda ıkı kere regli oluyorum . Bu demek oluyor ki yumurtam büyümüyor ve döllenmiyor.
Doktora gittiğinde bunları göz önünde alıp sana ona göre tedavi uygulicaktır.
Haplar ile başlıyor , olmadı aşılama istiyor . Aşılamada kullanınan gona f iğne yumurtaları büyütüyor . Ama polikistik over olanlarda aşılama pek tutmuyor. Bizde kaliteli yumurta olması önemli. Cok uzun zamandır olmuyorsa tüp bebeği araştır zaman kaybetme .
Ben 5 yıl sonra kendi çabam ile hamile kaldım.
Sabah akşam yürüdüm , omega 3 içtim , folıkasit içtim . Kuru dud her gün yedim . Amacım yumurtalıklarıma kan gidip onları hareketlendirip büyütmekti. İnternetten arastır yumurtalık masajı dahil etkili.